Od 5.2 do 9.2 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo MAYO MAYO e-XR SWING TOUR D BB

Kód: EXRSTBB23_18CS-00 EXRSTBB23_18SR-00 Zvolte variantu
1 hodnocení
Značka: MAYO
41 249 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
MAYO XR SWING TOUR je moderní elektro kolo s akumulátorem integrovaným v rámu kola. O pohon se stará středový motor s torzním snímačem a kroutícím momentem až 80Nm. V kombinaci s 500Wh akumulátorem je to ideální stroj na dlouhé výjezdy po asfaltových a spevněných lesných cestách.

Detailní informace

Detailní popis produktu


Elektro kolo MAYO e-XR SWING TOUR s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, akumulátor na rámu kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory ve 4 úrovních. Motor je vybavený torzním snímačem přítlaku na pedály, kroutící moment až 80Nm.. Podle sily přítlaku a nastaveného stupně podpory dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 120 km v závislosti na profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/14 Ah, Elektro kolo MAYO e-XC SWING TOUR vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.

Ovládaní elektro kola MAYO e XC SWING TOUR je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti ve čtyřech stupních. Při jízdě do kopce elektro pohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.

Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, vnitřní vedení kablů, integrované hlavové složení
Vidlice: ZOOM
Motor: TDSZ 2 středový motor. Max výkon 250W, kroutící moment 80Nm. Motor je vybavený torzním snímačem - podle přítlaku jezdce na pedály dávkuje kroutící moment a výkon.
Akumulátor: 36V/14Ah (500wh integrovaný v spodní rámové trubce. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti pod vybití)
Nabíječka 42V/3A - doba nabíjení 2- 6 hod podle stupně vybití akumulátoru.
Přední měnič: -
Přední náboj: AL Paralax Disc
Zadní měnič: SHIMANO ALIVIO
Zadní náboj: AL Paralax Disc cassete
Řazení: SHIMANO ALTUS 9spd
Ráfky: M.A.T.E. DWR-20D
Kazeta: SHIMANO CS HG 200 11-36 9spd
Pláště: CST 700x40C
Řetěz: SHIMANO HG93
Výplet: Stainless CZ 2,0mm
Kliky: ALLOY
Hlavové složení: NECO H156
Pedály: AL body / AL cage
Řídítka: M.A.T.E. AL Oversize 760mm
Středové složení: -
Představec: M.A.T.E .Oversize AL
Brzdy: MT200 disc
Sedlovka: M.A.T.E. AL 27,2/350mm
Počet převodů: 9
Sedlo: M.A.T.E. competition
Hmotnost: 23kg
Rukojeti: HERRMANS DUDE 125mm
Upozornění: Vzhledem k situaci s nedostatkem komponentů se specifikace může změnit.
×