Jízdní kolo e-STRADA 7spd NEXUS BB
Kód: ESTR7SPDNEX36B-0000 ESTR7SPDNEXBB19T-0500 ESTR7SPDNEXBB19T-0084 ESTR7SPDNEXBB36CM-0584 ESTR7SPDNEXBB36A-0484 ESTR7SPDNEXBB36A-0000 ESTR7SPDNEXBB36CM-0400 ESTR7SPDNEXBB36A-0584 ESTR7SPDNEXBB19T-0484 ESTR7SPDNEXBB19T-0000 ESTR7SPDNEXBB36CM-0500 ESTR7SPDNEXBB36CM-0084 ESTR7SPDNEXBB36A-0400 ESTR7SPDNEXBB19T-0584 ESTR7SPDNEXBB36A-0500 ESTR7SPDNEXBB36A-0084 ESTR7SPDNEXBB19T-0400 ESTR7SPDNEXBB36CM-0484 ESTR7SPDNEXBB36CM-0000 ESTR7SPDNEX36B-0500 ESTR7SPDNEX36B-0084 ESTR7SPDNEX36B-0484 ESTR7SPDNEX36B-0584 ESTR7SPDNEX36B-0400 Zvolte variantuDetailní popis produktu
ELEKTROKOLO e-STRADA 7spd NEXUS BB ve velikosti 28", dojezd 35 -100km, baterie Li-ion 36V/10.4 Ah,14 Ah nebo 36V/17,5Ah v zadním nosiči, středový motor BB 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), , 7 rychlostí v zadním náboji, osazení SHIMANO NEXUS, otočné řazení SHIMANO , SACCON V brzdy, dvojité ráfky, pláště MITAS.Elektrokolo e-STRADA 7spd NEXUS BB s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, akumulátor v nosiči kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory ve 4 úrovních. Motor je vybavený torzním snímačem přítlaku na pedály. Podle sily přítlaku a nastaveného stupně podpory dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 100 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/10,4 Ah, za příplatek možné také 36V/14 Ah, nebo 17,5 Ah . Elektrokolo e-STRADA 7spd NEXUS BB vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola e-STRADA 7spd NEXUS BB je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti ve čtyřech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.
Rám: AL6061, TIG welding, Oversize Head parts
Vidlica: Hi-TEN pevná, tapered stays/SUNTOUR CR7-V 40mm
Motor: TDSZ 2 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 80Nm. Motor je vybavený torzným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon Akumulátor: 36V/10,4Ah, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: STEEL PARALAX
Zadný menič: SHIMANO NEXUS SGC3000
Zadný náboj: SHIMANO NEXUS SGC-3000
Radenie: SHIMANO S357 REVO
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-30
Reťaz: HV400 1spd
Plášte: MITAS HOOK 700x35C
ľuky: ALLOY 38t 170mm
Výplet: Pozink CZ 2,0mm
Pedále: City Plast ALLOY
Riadidlá: Steel Raised 620mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: STEEL 25,4/180mm
Brzdy: SACCON V-BRAKE / Coaster
Sedlovka: Steel 27,2/300mm
Počet prevodov: 7
Sedlo: M.A.T.E. CITY Elastomer
Hmotnosť: 22,8kg
Rukoväte: HERRMANS MOZA
Doplnky: Blatníky RPZ so vzperami, oceľový nosič, LED osvetlenie, stojan
Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.
Dojezd elektrokola e-STRADA 7spd NEXUS BB závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola e-STRADA 7spd NEXUS BB je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.