Od 5.2 do 9.2 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo LIBERTY e-VIA 6 spd zadní motor

Kód: EVIA6SPD36CZ-0000 EVIA6SPD36AZ-0000 EVIA6SPD36CMZ-0000 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Liberty
25 699 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Modifikácia akumulátor nosičový
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Městské ELEKTROKOLO  Liberty e-VIA CITY 26", odlehčený snížený hliníkový rám (AL 6061),6 rychlostí, osazení SHIMANO TOURNEY TY-300, řazení SHIMANO REVOSHIFT, v základu pevná vidlice (odpružená za příplatek) pohodlné širší sedlo s elastomerem, brzdy V- brake , zesílené dvojité ráfky, ALU náboje kol, pláště MITAS, zapouzdřená středová osa, sada LED osvětlení, stojan, nosič, blatníky. Kolo je plně vybavené pro provoz.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Městské ELEKTROKOLO  Liberty e-VIA CITY 26", odlehčený snížený hliníkový rám (AL 6061),6 rychlostí, osazení SHIMANO TOURNEY TY-300, řazení SHIMANO REVOSHIFT,v základu pevná vidlice (odpružená za příplatek) pohodlné širší sedlo s elastomerem, brzdy V- brake , zesílené dvojité ráfky, ALU náboje kol, pláště MITAS, zapouzdřená středová osa, sada LED osvětlení, stojan, nosič, blatníky. Kolo je plně vybavené pro provoz.

Dojezd elektrokola LIBERTY e-VIA je 40-100 km na jedno nabití, má tři stupně podpory motoru s ovládáním na řídítkách, Li-Ion akumulátor 36V/10Ah,14Ah nebo 17 Ah a max. rychlost 25km/h. Elektrokolo e-VIA vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola LIBERTY e-VIA je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15km/h až do max. rychlosti v třech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.

Rám: AL6061, TIG welding, Oversize Head parts, Spevnená spodná rúra s úrovňou 380mm
Vidlica: Hi-TEN pevná, tapered stays/SUNTOUR CR7-V 40mm
Motor: Motor max výkon 250W,
Akumulátor: 36V/10,4Ah, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: -
Zadný menič: SHIMANO TY-300
Zadný náboj: -
Radenie: SHIMANO RS35 REVO6
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-30
Reťaz: INDEX 6/7spd
Plášte: MITAS FLASH 26x1,75"
Kľuky: ALLOY 38t 170mm
Výplet: Pozink CZ 2,0mm
Pedále: City Plast
Riadidlá: Steel Raised 620mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: Steel 25,4/180mm
Brzdy: SACCON FV-951 / Coaster
Sedlovka: Steel 27,2/300mm
Počet prevodov: 6
Sedlo: M.A.T.E. CITY Elastomer
Hmotnosť: 22,2kg
Rukoväte: HERRMANS MOZA
Doplnky: Blatníky RPZ so vzperami, oceľový nosič, LED osvetlenie, stojan

Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.

Dojezd elektrokola LIBERTY e-VIA závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola e-VIA je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.
×