Od 9.1 do 13.1 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo e-XR BASIC

Kód: EXRBASICT21_21CS-00 EXRBASICT21_21CS-05 EXRBASICT21_21CS-04 EXRBASICT21_19CS-00 EXRBASICT21_19CS-05 EXRBASICT21_19CS-04 EXRBASIC21_21CC-00 EXRBASIC21_21CC-05 EXRBASIC21_21CC-04 EXRBASIC21_19CC-00 EXRBASIC21_19CC-05 EXRBASIC21_19CC-04 EXRBASICT21_21CMZ-00 EXRBASICT21_21CMZ-05 EXRBASICT21_21CMZ-04 EXRBASICT21_19CMZ-00 EXRBASICT21_19CMZ-05 EXRBASICT21_19CMZ-04 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: MAYO
27 999 Kč 33 299 Kč 30 599 Kč 27 999 Kč 33 299 Kč 30 599 Kč 27 999 Kč 33 299 Kč 30 599 Kč 27 999 Kč 33 299 Kč 30 599 Kč 27 999 Kč 33 299 Kč 30 599 Kč 27 999 Kč 33 299 Kč 30 599 Kč od 27 999 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Modifikácia akumulátor nosičový
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Crosové ELEKTROKOLO velikosti 28", odlehčený rám (slitina hliníku Al 6061) s integrovanou kabeláží, dojezd 30-100 km, baterie Li-ion 36V 10Ah až 36 V/17,5 Ah dle zvoleného provedení, MINI motor v zadním kole, hmotnost kola pouze 22,6 kg, ovládací displey s funkcí cyklocomputeru na řídítkách, přední odpružená vidlice SUNTOUR M3010 AL ,Osazení SHIMANO ALTUS, páčkové řazení, 21 převodů, dvojité ráfky, brzdy V-brake, pláště CST,

Detailní informace

Detailní popis produktu

Crosové ELEKTROKOLO velikosti 28", odlehčený rám (slitina hliníku Al 6061) s integrovanou kabeláží, dojezd 30-100 km, baterie Li-ion 36V 10Ah až 36 V/17,5 Ah dle zvoleného provedení, MINI motor v zadním kole, hmotnost kola pouze 22,6 kg, ovládací displey s funkcí cyklocomputeru na řídítkách, přední odpružená vidlice SUNTOUR M3010 AL ,Osazení SHIMANO ALTUS, páčkové řazení, 21 převodů, dvojité ráfky, brzdy V-brake, pláště CST,

Dojezd elektrokola MAYO
e-XR BASIC je 30-100 km na jedno nabití, má šest stupňů podpory motoru s ovládáním na řídítkách, Li-Ion akumulátor 36V / 10,4 Ah, nebo za příplatek 14 Ah a 17,5 Ah , max. rychlost 25 km/h. Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola MAYO e-XR BASIC je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.

Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, vnútorné vedenie káblov, integrované hlavové zloženie
Vidlica: SUNTOUR M3010
Motor: Bezkartáčový motor integrovaný v zadnom náboji s jednosmernou spojkou. Max. výkon 250W, 30Nm
Akumulátor: 36V/10,4Ah, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora
Predný menič: SHIMANO TZ510
Predný náboj: AL RU
Zadný menič: SHIMANO ALTUS
Zadný náboj: AL RU
Radenie: SHIMANO SLM315 3x7
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20V
Kazeta: SHIMANO MFTZ500 14-21
Plášte: CST 700x38C
Reťaz: MAYA UC-51
Výplet: NEREZ CZ 2,0mm
Kľuky: ALLOY 48/38/28
Hlavové.zloženie: NECO semiintegrované
Pedále: Plastic body / AL cage
Riadidlá: Steel 600/25mm
Stredové zloženie: THUN Goal 2.0
Predstavec: Steel Ahead
Brzdy: SACCON V-Brake
Sedlovka: Alloy 27,2/350mm
Počet prevodov: 21
Sedlo: M.A.T.E. BASIC
Hmotnosť: 22,6 kg
Rukoväte: HERRMANS DUDE 125mm

Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.

Dojezd elektrokola MAYO e-XR BASIC závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e-XR BASIC je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.

×