MAYO e-XR POWER 36V černo modrá
Kód: 1560/18- 1560/18-2 1560/21- 1560/21-2 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Crossové ELEKTROKOLO, odlehčený rám (slitina hliníku A7005) se zahnutou spodní trubkou, přední odpružená vidlice SUNTOUR NVX MLO zdvih 75mm, Osazení SHIMANO DEORE, 27 převodů, dvojité ráfky, V - brake brzdy
Dojezd elektrokola MAYO e-XR POWER je 35 -100 km na jedno nabití, má 6 stupňů podpory motoru s ovládáním na řídítkách, Li-Ion akumulátor 36V/ 10,4 Ah, za příplatek možné dokoupit baterii 36V/ 14 Ah. Max. rychlost elektronicky omezena na 25 km/h. Ovládání pomocí LCD displeje s funkcemi cyklo computeru umístěného na řídítkách. Zobrazuje stav baterie, aktuální , průměrnou a maximální rychlost, dobu jízdy, denní a celkovou ujetou vzdálenost. Motor 36V/ 250W v zadním kole, účinnost 85%, integrovaný senzor rychlosti.
Elektrokolo MAYO e-XR POWER vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů. Ovládaní elektrokola je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole. Dojezd elektrokol MAYO e XR POWER závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e XR POWER je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.
Rám: | Materiál Alloy AL-6061, TRIPLE BUTTED trubky |
Technologie TIG | |
Spodní i horní trubka HYDROFORMING BI-AXIAL | |
Spodní trubka se zahnutím do S-shape tvaru | |
Zadná stavba S-TYPE | |
Sedlová trubka SUPER OVERSIZE | |
Integrované hlavové složení | |
Vyměnitelný hák měniče | |
Vidlice: | SUNTOUR NVX HLO 75mm |
Zadní měnič: | SHIMANO DEORE |
Přední měnič: | SHIMANO DEORE |
Řazení: | SHIMANO FDM-360 3 x9 |
Více kolo: | SHIMANO CSHG2009 |
Řetěz: | SHIMANO CNHG53 |
Kliky: | SUNTOUR XCT 48/36/26 |
Střed. Složení: | THUN TWIST ML 2.0 |
Brzdy: | SHIMANO BRM-422 V-BRAKE |
Náboj přední: | SHIMANO HBTX 505 |
Náboj zadní: | MOTOR 36V /250W |
Ráfky: | M.A.T.E DWR 20V |
Pláště: | MITTAS SCYLLA DYNAMIC 700x35C |
Představec: | ZOOM TDS-D345G-8(FOV) |
Řídítka: | ZOOM MTB-AL-312BT ( FOV) |
Sedlovka: | ZOOM SP-217 31,6mm/350mm |
Sedlo: | M.A.T.E Competition |
Pedály: | ALLOY body, ALLOY cage |
Počet převodů: | 27 |
Hmotnost: |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrokola |
---|---|
Záruka: | 2 roky |