MAYO e-XR POWER 36V černo modrá

Neohodnoceno
 
  • 1 z 3
 

Crossové ELEKTROKOLO, odlehčený rám (slitina hliníku A7005) se zahnutou spodní trubkou, dojezd 35-100km, baterie Li-ion 36V/12,8Ah,nebo 11,6Ah přední odpružená vidlice SUNTOUR NVX MLO zdvih 75mm, Osazení SHIMANO DEORE, 27 převodů, dvojité ráfky, V - brake brzdy

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem Skladem Skladem
velikost rámu
baterie Li-ion
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
33 099 Kč 33 099 Kč 35 499 Kč 35 499 Kč od 33 099 Kč    
Na splátky již od 1150 Kč
Kód produktu 1560/18/36V2 1560/21/36V2 1560/21/36V 1560/18/36V Zvolte variantu
Značka Mayo
Kategorie Elektrokola
Záruka 2 roky
 

Crossové ELEKTROKOLO, odlehčený rám (slitina hliníku A7005) se zahnutou spodní trubkou, přední odpružená vidlice SUNTOUR NVX MLO zdvih 75mm, Osazení SHIMANO DEORE, 27 převodů, dvojité ráfky, V - brake brzdy

Dojezd elektrokola MAYO e-XR POWER je 35 -100 km na jedno nabití, má 6 stupňů podpory motoru s ovládáním na řídítkách, Li-Ion akumulátor 36V/ 11,6 Ah, za příplatek možné dokoupit baterii 36V/ 12,8 Ah. Max. rychlost elektronicky omezena na 25 km/h. Ovládání pomocí LCD displeje s funkcemi cyklo computeru umístěného na řídítkách. Zobrazuje stav baterie, aktuální , průměrnou a maximální rychlost, dobu jízdy, denní a celkovou ujetou vzdálenost. Motor 36V/ 250W v zadním kole, účinnost 85%, integrovaný senzor rychlosti.

Elektrokolo MAYO e-XR POWER vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů. Ovládaní elektrokola je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole. Dojezd elektrokol MAYO e XR POWER závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e XR POWER je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.

Rám: Materiál Alloy AL-6061, TRIPLE BUTTED trubky
  Technologie TIG
  Spodní i horní trubka HYDROFORMING BI-AXIAL
  Spodní trubka se zahnutím do S-shape tvaru
  Zadná stavba S-TYPE
  Sedlová trubka SUPER OVERSIZE
  Integrované hlavové složení
  Vyměnitelný hák měniče
Vidlice: SUNTOUR NVX HLO 75mm
Zadní měnič: SHIMANO DEORE
Přední měnič: SHIMANO DEORE
Řazení: SHIMANO FDM-360 3 x9
Více kolo: SHIMANO CSHG2009
Řetěz: SHIMANO CNHG53
Kliky: SUNTOUR XCT 48/36/26
Střed. Složení: THUN TWIST ML 2.0
Brzdy: SHIMANO BRM-422 V-BRAKE
Náboj přední: SHIMANO HBTX 505
Náboj zadní: MOTOR 36V /250W
Ráfky: M.A.T.E DWR 20V
Pláště: MITTAS SCYLLA DYNAMIC 700x35C
Představec: ZOOM TDS-D345G-8(FOV)
Řídítka: ZOOM MTB-AL-312BT ( FOV)
Sedlovka: ZOOM SP-217 31,6mm/350mm
Sedlo: M.A.T.E Competition
Pedály: ALLOY body, ALLOY cage
Počet převodů: 27
Hmotnost: