MAYO e-XR POWER 36V černo růžová

Neohodnoceno
 
Tip Efekt lupa
  • 1 z 4
 

Crossové ELEKTROKOLO, odlehčený rám (slitina hliníku A7005) se zahnutou spodní trubkou, dojezd 35-100km, baterie Li-ion 36V/12,8Ah,nebo 11,6Ah přední odpružená vidlice SUNTOUR NVX MLO zdvih 75mm, Osazení SHIMANO DEORE, 27 převodů, dvojité ráfky, V - brake brzdy

od 33 099 Kč
Na splátky již od 1150 Kč
Značka Mayo
Kategorie Elektrokola
Záruka 2 roky
Zvolte variantu
MAYO e-XR POWER 36V černo růžová Kód produktu 1563/18/36V2 velikost rámu: 18"
baterie Li-ion: 36V/11,6Ah
Skladem 33 099 Kč
   
MAYO e-XR POWER 36V černo růžová Kód produktu 1563/18/36V velikost rámu: 18
baterie Li-ion: 36V/12,8Ah
Momentálně nedostupné 35 499 Kč
   
 

Crossové ELEKTROKOLO, odlehčený rám (slitina hliníku A7005) se zahnutou spodní trubkou, přední odpružená vidlice SUNTOUR NVX MLO zdvih 75mm, Osazení SHIMANO DEORE, 27 převodů, dvojité ráfky, V - brake brzdy

Dojezd elektrokola MAYO e-XR POWER je 35 -100 km na jedno nabití, má 6 stupňů podpory motoru s ovládáním na řídítkách, Li-Ion akumulátor 36V/ 11,6Ah, za příplatek možné dokoupit baterii 36V/ 12,8 Ah. Max. rychlost elektronicky omezena na 25 km/h. Ovládání pomocí LCD displeje s funkcemi cyklo computeru umístěného na řídítkách. Zobrazuje stav baterie, aktuální , průměrnou a maximální rychlost, dobu jízdy, denní a celkovou ujetou vzdálenost. Motor 36V/ 250W v zadním kole, účinnost 85%, integrovaný senzor rychlosti.

Elektrokolo MAYO e-XR POWER vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů. Ovládaní elektrokola je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole. Dojezd elektrokol MAYO e XR POWER závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e XR POWER je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.

Rám: Materiál Alloy AL-6061, TRIPLE BUTTED trubky
  Technologie TIG
  Spodní i horní trubka HYDROFORMING BI-AXIAL
  Spodní trubka se zahnutím do S-shape tvaru
  Zadná stavba S-TYPE
  Sedlová trubka SUPER OVERSIZE
  Integrované hlavové složení
  Vyměnitelný hák měniče
Vidlice: SUNTOUR NVX HLO 75mm
Zadní měnič: SHIMANO DEORE
Přední měnič: SHIMANO DEORE
Řazení: SHIMANO FDM-360 3 x9
Více kolo: SHIMANO CSHG2009
Řetěz: SHIMANO CNHG53
Kliky: SUNTOUR XCT 48/36/26
Střed. Složení: THUN TWIST ML 2.0
Brzdy: SHIMANO BRM-422 V-BRAKE
Náboj přední: SHIMANO HBTX 505
Náboj zadní: MOTOR 36V /250W
Ráfky: M.A.T.E DWR 20V
Pláště: MITTAS SCYLLA DYNAMIC 700x35C
Představec: ZOOM TDS-D345G-8(FOV)
Řídítka: ZOOM MTB-AL-312BT ( FOV)
Sedlovka: ZOOM SP-217 31,6mm/350mm
Sedlo: M.A.T.E Competition
Pedály: ALLOY body, ALLOY cage
Počet převodů: 27
Hmotnost: