Elektrokolo MAYO E-XC 29" STORM LITE D 36V
Kód: 3343/SED2 3343/SED 3343/16- 3343/CER Zvolte variantuDetailní popis produktu
ELEKTROKOLO ve velikosti 29",vhodné na CROSS-COUNTRY ježdění, dojezd 35 -120 km, baterie Li-ion 36V/14 Ah integrovaná v rámu kola, integrovaný středový motor BAFANG 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), přední odpružená vidlice SUNTOUR XCR zdvih 100 mm, zamykání na řídítkách, 10 převodů, SHIMANO HYDRAULIC DISC brzdy, dvojité ráfky, pláště CST.
Elektrokolo MAYO e-XC 29 STORM LITE s motorem BAFANG 36V/250W integrovaným ve středu rámu , akumulátor v rámu kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory v 6 ti úrovních. Podle nastaveného stupně podpory elektrokolo dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 120 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/14 Ah, Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola MAYO e-XC 29 STORM LITE je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo mayo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.
Dojezd elektrokola MAYO e-XC 29 STORM LITE závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo mayo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e-XC 29 STORM LITE je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.
Rám: | Materiál Alloy AL-6061, TRIPLE BUTTED trubky |
Technologie TIG | |
Vnitřní vedení kabeláže | |
Integrované hlavové složení | |
velikost rámu 19" (170 -180 cm) | |
velikost rámu 16" (160 -175 cm) | |
Vidlice: | SUNTOUR XCR 32 COI LOR 29' 100mm |
Zadní měnič: | LTWOO A7 SHIMANO kampatibilní |
Přední měnič: | ----- |
Řazení: | LTWOO A7 1 x 10 SHIMANO kampatibilní |
Více kolo: | LTWOO A7 11 - 46 10 SPD |
Řetěz: | SHIMANO HG54 |
Kliky: | BAFANG ALLOY |
Střed. Složení: | BAFANG M 500 MOTOR 36V/250W |
Brzdy: | SHIMANO MT200 Hydraulic |
Náboj přední: | SHIMANO TX505 |
Náboj zadní: | SHIMANO TX 505 |
Ráfky: | M.A.T.E. DWR 20D |
Pláště: | CST GRIPPER 29x2,25" |
Představec: | M.A.T.E. Oversize AL |
Řídítka: | M.A.T.E. Oversize AL 780mm |
Sedlovka: | M.A.T.E. AL 27,2/350mm |
Sedlo: | M.A.T.E. Competition |
Pedály: | ALLOY body, ALLOY cage |
Počet převodů: | 10 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | MTB Elektrokola 29" |
---|---|
Záruka: | 2 roky |