Od 5.2 do 9.2 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo e-COMFY AL 7spd NEXUS

Kód: ECOMAL7SPDNEX36F-00 ECOMAL7SPDNEX36F-05 ECOMAL7SPDNEX36F-04 ECOMAL7SPDNEX36A-00 ECOMAL7SPDNEX36A-05 ECOMAL7SPDNEX36A-04 Zvolte variantu
1 hodnocení
Značka: Liberty
28 599 Kč 33 899 Kč 31 199 Kč 28 599 Kč 33 899 Kč 31 199 Kč od 28 599 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Modifikácia akumulátor nosičový
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
ELEKTROKOLO Comfy 36V :Vysokopevnostní odlehčený rám AL TIG s unikátní sníženou konstrukcí vhodnou pro osoby se sníženou pohybovou schopností, dojezd 20 - 100 km, 7 rychlostní zadní náboj SHIMANO NEXUS s řazením na řídítkách a protišlapnou zadní brzdou, výškově nastavitelná řídítka, přední brzda V-Brake, dvojité ráfky kol, LED bateriové osvětlení, kompletní výbava pro provoz na pozemních komunikacích.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 ELEKTROKOLO Comfy 36V :Vysokopevnostní odlehčený rám AL TIG s unikátnou sníženou konstrukcí vhodnou pro osoby se sníženou pohybovou schopností, dojezd 20 - 100 km, 7 rychlostní zadní náboj SHIMANO NEXUS s řazením na řídítkách a protišlapnou zadní brzdou, výškově nastavitelná řídítka, přední brzda V-Brake, dvojité ráfky kol, LED bateriové osvětlení, kompletní výbava pro provoz na pozemních komunikacích.

Prohlédněte si elektrokolo LIBERTY e-COMFY v záložce VIDEO. Za příplatek lze dokoupit přední odpružená vidlice, která lépe tlumí nárazy při jízdě.

Dojezd elektro kola LIBERTY e-COMFY je 20- 100 km na jedno nabití, má tři stupně podpory motoru s ovládáním na řídítkách, Li-Ion akumulátor 36V/10Ah za příplatek 14 Ah, nebo 17 Ah a max. rychlost 25km/h. Rám je vyrobený se slitiny hliníku AL-6061, což výrazně snižuje hmotnost kola. Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.

Ovládaní elektro kola LIBERTY e-COMFY je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím jezdcovi výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15km/h až do max. rychlosti v třech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, jako na běžném jízdním kolu.

Rám: AL6061, TIG welding, Oversize Head parts, U-TYPE konštrukcia,Mimoriadne nízka úroveň spodnej rúry-180mm
Vidlica: Hi-TEN pevná, tapered stays/SUNTOUR CR7-V 40mm
Motor: Motor max výkon 250W,
Akumulátor: 36V/10,4Ah,
nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: -
Zadný menič: SHIMANO NEXUS SGC3000
Zadný náboj: SHIMANO NEXUS SGC3000
Radenie: SHIMANO SL357 REVO
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-30
Reťaz: HV400 1spd
Plášte: MITAS FLASH 26x1,75"
Kľuky: ALLOY 38t 170mm
Výplet: Pozink CZ 2,0mm
Pedále: City Plast
Riadidlá: Steel Raised 620mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: STEEL 25,4/180mm
Brzdy: SACCON V-BRAKE / Coaster
Sedlovka: Steel 30,2/300mm
Počet prevodov: 7
Sedlo: M.A.T.E. CITY Elastomer
Hmotnosť: 21,3kg
Rukoväte: HERRMANS MOZA
Doplnky: Blatníky RPZ so vzperami, oceľový nosič, LED osvetlenie, stojan

Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.

Dojezd elektrokola LIBERTY e-COMFY závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.
×