Od 7.6 do 15.6 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo LIBERTY e-VIA 3spd

Kód: EVIA3SPD36CM-0501 EVIA3SPD36A-0401 EVIA3SPD36CM-0400 EVIA3SPD36A-0501 EVIA3SPD36CM-0500 EVIA3SPD36A-0400 EVIA3SPD36A-0500 EVIA3SPD36CM-0401 EVIA3SPD36C-0001 EVIA3SPD36C-0501 EVIA3SPD36C-0401 EVIA3SPD36C-0500 EVIA3SPD36C-0400 EVIA3SPD36A-0001 EVIA3SPD36CM-0001 EVIA3SPD36A-0000 EVIA3SPD36CM-0000 EVIA3SPD36C-0000 Zvolte variantu
1 hodnocení
Značka: Liberty
33 098 Kč 30 398 Kč 29 099 Kč 33 098 Kč 31 799 Kč 29 099 Kč 31 799 Kč 30 398 Kč 27 798 Kč 33 098 Kč 30 398 Kč 31 799 Kč 29 099 Kč 27 798 Kč 27 798 Kč 26 499 Kč 26 499 Kč 26 499 Kč od 26 499 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Městské ELEKTROKOLO CITY 26", odlehčený snížený hliníkový rám (AL 6061),dojezd 40 - 100 km, baterie Li-ion 36V/17Ah v nosiči kola, 3 rychlosti v zadním náboji SHIMANO NEXUS, řazení SHIMANO REVOSHIFT, Kolo je plně vybavené pro provoz.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Městské ELEKTROKOLO CITY 26" Liberty e- VIA, odlehčený snížený hliníkový rám (AL 6061),3 rychlosti v zadním náboji SHIMANO NEXUS, řazení SHIMANO REVOSHIFT,v základu pevná vidlice (odpružená za příplatek) pohodlné širší sedlo, brzdy přední V- brake, zadní protišlapná, zesílené dvojité ráfky, pláště MITAS, zapouzdřená středová osa, sada LED osvětlení, stojan, nosič, blatníky. Kolo je plně vybavené pro provoz.

Prohlédněte si elektrokolo LIBERTY e-VIA v záložce VIDEO.

Dojezd elektrokola LIBERTY e-VIA 3 SPD je 40-100 km na jedno nabití, má tři stupně podpory motoru s ovládáním na řídítkách, Li-Ion akumulátor 36V/10Ah za příplatek 14 Ah, nebo 17 Ah a max. rychlost 25 km/h. Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola LIBERTY e-VIA je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v třech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.


Rám: AL6061, TIG welding, Oversize Head parts
Vidlica: Hi-TEN pevná, tapered stays/SUNTOUR CR7-V 40mm
Motor: Motor max výkon 250W,
Akumulátor: 36V/10,4Ah, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: -
Zadný menič: SHIMANO NEXUS SG3C341
Zadný náboj: SHIMANO NEXUS SG-3C41
Radenie: SHIMANO SL3S35 REVO
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-30
Reťaz: HV400 1spd
Plášte: MITAS FLASH 26x1,75"
Kľuky: ALLOY 38t 170mm
Výplet: Pozink CZ 2,0mm
Pedále: City Plast ALLOY
Riadidlá: Steel Raised 620mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: STEEL 25,4/180mm
Brzdy: SACCON V-BRAKE / Coaster
Sedlovka: Steel 27,2/300mm
Počet prevodov: 3
Sedlo: M.A.T.E. CITY Elastomer
Hmotnosť: 21,6kg
Rukoväte: HERRMANS MOZA
Doplnky: Blatníky RPZ so vzperami, oceľový nosič, LED osvetlenie, stojan

Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.

Dojezd elektrokola LIBERTY e-VIA závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.
×