Jízdní kolo LIBERTY e-VIA BB 6spd
Kód: EVIABB6SPD36C-0000 EVIABB6SPD36A-0000 EVIABB6SPD36CM-0501 EVIABB6SPD36A-0401 EVIABB6SPD36CM-0400 EVIABB6SPD36A-0501 EVIABB6SPD36CM-0500 EVIABB6SPD36A-0400 EVIABB6SPD36A-0500 EVIABB6SPD36CM-0401 EVIABB6SPD36CM-0000 EVIABB6SPD36C-0001 EVIABB6SPD36C-0501 EVIABB6SPD36C-0401 EVIABB6SPD36C-0500 EVIABB6SPD36C-0400 EVIABB6SPD36A-0001 EVIABB6SPD36CM-0001 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Městské ELEKTROKOLO LIBERTY e VIA BB 26", odlehčený snížený hliníkový rám (AL 6061),6 rychlosti osazení SHIMANO Tourney, řazení SHIMANO REVOSHIFT,v základu pevná vidlice (odpružená za příplatek) pohodlné širší sedlo, brzdy V- brake, zesílené dvojité ráfky, pláště MITAS, zapouzdřená středová osa, sada LED osvětlení, stojan, nosič, blatníky. V nabídce také další barevná provedení. Kolo je plně vybavené pro provoz.Elektrokolo LIBERTY e-VIA BB s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, akumulátor v nosiči kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory ve 4 úrovních. Motor je vybavený torzním snímačem přítlaku na pedály. Podle sily přítlaku a nastaveného stupně podpory dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 100 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/10,4 Ah, za příplatek možné také 36V/14 Ah nebo 17 Ah . Elektrokolo LIBERTY e-Via BB vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola Liberty e-VIA BB je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti ve čtyřech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.
Rám: AL6061, TIG welding, Oversize Head parts
Vidlica: Hi-TEN pevná, tapered stays/SUNTOUR CR7-V 40mm
Motor: TDSZ 2 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 80Nm. Motor je vybavený torzným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon Akumulátor: 36V/10,4Ah,
nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: AL
Zadný menič: SHIMANO TY300
Zadný náboj: AL
Radenie: SHIMANO SL35 REVO6
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-30
Reťaz: Index6/
Plášte: MITAS FLASH 26x1,75"
Kľuky: ALLOY 38t 170mm
Výplet: Pozink CZ 2,0mm
Pedále: City Plast ALLOY
Riadidlá: Steel Raised 620mm
Viackolo: SHIMANO MFTZ20
Predstavec: STEEL 25,4/180mm
Brzdy: SACCON FV-951 V-BRAKE
Sedlovka: Steel 27,2/300mm
Počet prevodov: 6
Sedlo: M.A.T.E. CITY Elastomer
Hmotnosť: 22,3kg
Rukoväte: HERRMANS MOZA
Doplnky: Blatníky RPZ so vzperami, oceľový nosič, LED osvetlenie, stojan
Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.
Dojezd elektrokola LIBERTY e-VIA BB závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola Liberty e-Via BB je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.