Od 5.2 do 9.2 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo e-XR TOUR D BB

Kód: EXRTDBB21_19CS-057C EXRTDBB21_19CS-007C EXRTDBB21_19CMZ-0400 EXRTDBB21_19CC-047C EXRTDBB21_19CS-047C EXRTDBB21_19CMZ-0500 EXRTDBB21_19CC-057C EXRTDBB21_21CC-0000 EXRTDBB21_21CS-0000 EXRTDBB21_19CMZ-007C EXRTDBB21_19CC-0400 EXRTDBB21_19CS-0400 EXRTDBB21_19CMZ-047C EXRTDBB21_19CC-0500 EXRTDBB21_19CS-0500 EXRTDBB21_19CMZ-057C EXRTDBB21_21CMZ-0000 EXRTDBB21_19CC-007C EXRTDBB21_19CS-0000 EXRTDBB21_19CC-0000 EXRTDBB21_19CMZ-0000 Zvolte variantu
Neohodnoceno
45 798 Kč 40 498 Kč 42 099 Kč 43 098 Kč 43 098 Kč 44 799 Kč 45 798 Kč 39 499 Kč 39 499 Kč 40 498 Kč 42 099 Kč 42 099 Kč 43 098 Kč 44 799 Kč 44 799 Kč 45 798 Kč 39 499 Kč 40 498 Kč 39 499 Kč 39 499 Kč 39 499 Kč od 39 499 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Crosové ELEKTROKOLO s motorem 36V/250W integrovaným ve středu  rámu, velikosti 28", odlehčený rám (slitina hliníku Al 6061) se zahnutou spodní trubkou, dojezd 35-100 km,odlehčená baterie Li-ion 36 V/14 Ah, MINI motor, hmotnost kola pouze 21 kg, ovládací displey s funkcí cyklocomputeru na řídítkách, přední odpružená vidlice SUNTOUR M3010AL ,Osazení SHIMANO ALTUS, páčkové řazení, 8 převodů, dvojité ráfky, brzdy V-brake, pláště MITAS,

Detailní informace

Detailní popis produktu

Crosové ELEKTROKOLO s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, velikosti 28", odlehčený rám (slitina hliníku Al 6061) se zahnutou spodní trubkou, dojezd 35-100 km, odlehčená baterie Li-ion 36 V/14 Ah, MINI motor, hmotnost kola pouze 21 kg, ovládací displey s funkcí cyklocomputeru na řídítkách, přední odpružená vidlice SUNTOUR M3010AL ,Osazení SHIMANO ALTUS, páčkové řazení, 8 převodů, dvojité ráfky, brzdy V-brake, pláště MITAS,

Elektrokolo MAYO e-XR TOUR D BB s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, akumulátor na nosiči, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory ve 4 úrovních. Motor je vybavený torzním snímačem přítlaku na pedály. Podle sily přítlaku a nastaveného stupně podpory dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 100 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jazdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/11,6 Ah, za příplatek možné také 36V/14 Ah . Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola MAYO e XR TOUR BB je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v třech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.

Rám:Materiál Alloy AL-6061
 Technologie TIG
 Spodní trubka Bi-axial se zahnutím v horní části
 Zadni stavba S-Type
 Integrované hlavové složení
 Vyměnitelný hák měniče
Vidlice:SUNTOUR M-3010 AL - A   75mm
Zadní měnič:SHIMANO ALTUS
Přední měnič:SHIMANO FD-TX51
Řazení:SHIMANO STEF51 7/3
Více kolo:SHIMANO MFTZ21 
Řetěz:KMC Z-51
Kliky:MOTOR 36V /250W
Střed. Složení:THUN Cartridge
Brzdy:SACCON FV-951  V brake
Náboj přední:MOTOR 36V/ 250W MINI
Náboj zadní:JOYTECH AL RU
Ráfky:M.A.T.E. DWR-30 DOUBLE WALL
Pláště:MITAS HOOK 700x35C
Představec:STEEL AHEAD
Řídítka:STEEL RAISED
Sedlovka:KALIN SP-102 27,2mm
Sedlo:M.A.T.E. BASIC
Pedály:Plastic body, steel cage
Počet převodů:8
Doplňky:Blatníky RPZ se Vzpěrami
 Přední a zadní LED osvětlení
 Stojan
 Alloy nosič s prostorem na baterii

Dojezd elektrokola MAYO e-XR TOUR BB závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo mayo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e XR TOUR BB je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.

×