Jízdní kolo e-XR TOUR FLAT BB
Kód: EXRTVBBF21_18LCS-00 EXRTVBBF21_18LCS-05 EXRTVBBF21_18LCS-04 EXRTVBBF21_18LBR-00 EXRTVBBF21_18LBR-05 EXRTVBBF21_18LBR-04 EXRTVBBF21_18LCR-00 EXRTVBBF21_18LCR-05 EXRTVBBF21_18LCR-04 Zvolte variantuDetailní popis produktu
ELEKTROKOLO MAYO e-XR TOUR FLAT BB V lady ve velikosti 28", dojezd 35 -100km, baterie Li-ion 36V/10.4 Ah, za příplatek až 17,5 Ah, středový motor BB 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), přední odpružená vidlice ZOOM zdvih 75mm, sportovní osazení SHIMANO ACERA, páčkové řazení SHIMANO FDM, 8 převodů, SACCON V brzdy, dvojité ráfky, pláště MITAS.Elektrokolo MAYO e-XR TOUR FLAT BB V s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, akumulátor v nosiči kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory ve 4 úrovních. Motor je vybavený torzním snímačem přítlaku na pedály. Podle sily přítlaku a nastaveného stupně podpory dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 100 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/10,4 Ah, za příplatek možné až 17,5 Ah . Elektrokolo MAYO e-XR TOUR BB V vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola MAYO e XR TOUR FLAT BB je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti ve čtyřech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.
Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, integrované hlavové zloženie
Vidlica: ZOON CH187
Motor: TDSZ 2 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 80Nm. Motor je vybavený trozným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon. Akumulátor: 36V/10,4Ah. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybitiu, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: AL RU
Zadný menič: SHIMANO ALIVIO
Zadný náboj: AL RU kazetový
Radenie: SHIMANO SLM2010 9spd
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20V
Kazeta: SHIMANO CSHG20091136 11-36t
Plášte: MITAS HOOK 700x40C
Reťaz: MAYA UC-51
Výplet: NERREZ CZ 2,0mm
Kľuky: ALLOY 170mm
Hlavové.zloženie: NECO semiintegrované
Pedále: Plastic body / AL cage
Riadidlá: M.A.T.E. Oversize
Stredové zloženie: - - -
Predstavec: M.A.T.E. Oversize
Brzdy: SACCON FV951 V-Brake
Sedlovka: M.A.T.E. 27,2/350mm
Počet prevodov: 9
Sedlo: M.A.T.E. Competiton
Hmotnosť: 21,5 kg
Rukoväte: HERRMANS DUDE 125mm
Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.
Dojezd elektrokola MAYO e-XR TOUR FLAT BB závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e-XR TOUR BB je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.