Od 5.2 do 9.2 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo e-XR TOUR LOW BB

Kód: EXRTVBBL21_18LCS-00 EXRTVBBL21_18LCS-05 EXRTVBBL21_18LCS-04 EXRTVBBL21_18LBR-00 EXRTVBBL21_18LBR-05 EXRTVBBL21_18LBR-04 EXRTVBBL21_18LCR-00 EXRTVBBL21_18LCR-05 EXRTVBBL21_18LCR-04 EXRTVBB20_18LCB-00 EXRTVBB20_18LCB-05 EXRTVBB20_18LCB-04 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: MAYO
36 999 Kč 42 299 Kč 39 599 Kč 36 999 Kč 42 299 Kč 39 599 Kč 36 999 Kč 42 299 Kč 39 599 Kč 36 999 Kč 42 299 Kč 39 599 Kč od 36 999 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem 7 dní 7 dní 7 dní Zvolte variantu
Barva
Velikost
Modifikácia akumulátor nosičový
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
ELEKTROKOLO  MAYO e-XR TOUR LOW BB V lady ve  velikosti 28", dojezd 35 -100km, baterie Li-ion 36V/10.4 Ah,za příplatek  36V/14Ah, nebo 17,5 Ah, středový motor BB 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), přední odpružená vidlice SUNTOUR zdvih 75mm, sportovní osazení SHIMANO ACERA, páčkové řazení SHIMANO FDM, 9 převodů, SACCON V brzdy, dvojité ráfky, pláště MITAS.

Detailní informace

Detailní popis produktu

ELEKTROKOLO  MAYO e-XR TOUR LOW BB V lady ve  velikosti 28", dojezd 35 -100km, baterie Li-ion 36V/10.4 Ah,za příplatek  36V/14Ah, nebo 17,5 Ah, středový motor BB 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), přední odpružená vidlice SUNTOUR zdvih 75mm, sportovní osazení SHIMANO ACERA, páčkové řazení SHIMANO FDM, 9 převodů, SACCON V brzdy, dvojité ráfky, pláště MITAS.

Elektrokolo MAYO e-XR TOUR LOW BB V s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, akumulátor v nosiči kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory ve 4 úrovních. Motor je vybavený torzním snímačem přítlaku na pedály. Podle sily přítlaku a nastaveného stupně podpory dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 100 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/10,4 Ah, za příplatek možné také 36V/14 Ah, nebo 17,5 Ah . Elektrokolo MAYO e-XR TOUR LOW BB V vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.

Ovládaní elektrokola MAYO e XR TOUR LOW BB je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti ve čtyřech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.

Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, integrované hlavové zloženie
Vidlica: SUNTOUR M3010-A, zdvih 75mm
Motor: TDSZ 2 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 80Nm. Motor je vybavený trozným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon. Akumulátor: 36V/10,4Ah. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybitiu, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: AL RU
Zadný menič: SHIMANO ALIVIO RDM3100
Zadný náboj: AL RU
Radenie: SHIMANO SLM2010 9spd
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20V
Kazeta: SHIMANO CSHG200119 11-36T
Plášte: CST 700x40C
Reťaz: SHIMANO HG53
Výplet: NEREZ CZ 2,0mm
Kľuky: ALLOY 170mm
Hlavové.zloženie: NECO semiintegrované
Pedále: Plastic body / AL cage
Riadidlá: M.A.T.E. Oversize
Stredové zloženie: -
Predstavec: M.A.T.E. Oversize
Brzdy: SACCON FV951 V-Brake
Sedlovka: M.A.T.E. Alloy 27,2/350mm
Počet prevodov: 9
Sedlo: M.A.T.E. Competition
Hmotnosť: 21,5kg
Rukoväte: HERRMANS DUDE 125mm

Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.

Dojezd elektrokola MAYO e-XR TOUR LOW BB závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e-XR TOUR LOW BB je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.
×