Od 5.2 do 9.2 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo e-XR TOUR TREK V BB

Kód: EXRTTVBB21_21CS EXRTTVBB21_19CS EXRTTVBB21_21CC EXRTTVBB21_19CC EXRTTVBB21_21CMZ EXRTTVBB21_19CMZ Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: MAYO
35 199 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Crosové ELEKTROKOLO s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, velikosti 28", odlehčený rám (slitina hliníku Al 6061) s vnitřní vedení kabelů, dojezd 35-100 km, odlehčená baterie Li-ion 36 V/14 Ah, MINI motor, hmotnost kola pouze 21 kg, ovládací LCD displey s funkcí cyklocomputeru na řídítkách, přední odpružená vidlice ZOOM, osazení SHIMANO ALTUS, páčkové řazení, 9 převodů, dvojité ráfky, brzdy V-brake, pláště MITAS, Kompletní výbava pro provoz.

Detailní informace

Detailní popis produktu


Crosové ELEKTROKOLO s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, velikosti 28", odlehčený rám (slitina hliníku Al 6061) s vnitřní vedení kabelů, dojezd 35-100 km, odlehčená baterie Li-ion 36 V/14 Ah, MINI motor, hmotnost kola pouze 21 kg, ovládací LCD displey s funkcí cyklocomputeru na řídítkách, přední odpružená vidlice ZOOM, osazení SHIMANO ALTUS, páčkové řazení, 9 převodů, dvojité ráfky, brzdy V-brake, pláště MITAS,Kompletní výbava pro provoz.

Elektrokolo MAYO e-XR TOUR TREK BB s motorem 36V/250W integrovaným ve středu rámu, akumulátor na nosiči, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory ve 4 úrovních. Motor je vybavený torzním snímačem přítlaku na pedály. Podle sily přítlaku a nastaveného stupně podpory dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 100 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jazdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/10,4 Ah, za příplatek možné také 36V/14 Ah, nebo 17 Ah . Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů. Kompletní výbava pro provoz zahrnuje, blatníky se vzpěrami, alu nosič, sada LED bateriového osvětlení a stojan elektrokola.

Ovládaní elektrokola MAYO e XR TOUR TREK BB je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v třech stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.

Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, integrované hlavové zloženie
Vidlica: ZOON CH187
Motor: TDSZ 2 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 80Nm. Motor je vybavený trozným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon. Akumulátor: 36V/10,4Ah. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybitiu, nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: AL RU
Zadný menič: SHIMANO ALTUS
Zadný náboj: AL RU
Radenie: SHIMANO STEF 510
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20V
Kazeta: SHIMANOMFTZ500 14-21
Plášte: MITAS HOOK 700x35C
Reťaz: MAYA UC-51
Výplet: Pozink CZ 2,0mm
Kľuky: ALLOY 48/38/28
Hlavové.zloženie: Cartridge integrované
Pedále: Plastic body / AL cage
Riadidlá: Steel 600/25mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: Steel Ahead
Brzdy: SACCON FV951
Sedlovka: Alloy 27,2/350mm
Počet prevodov:9
Sedlo: M.A.T.E. TOUR
Hmotnosť: - kg
Rukoväte: HERRMANS DUDE 125mm

Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.

Dojezd elektrokola MAYO e-XR TOUR BB závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo mayo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e XR TOUR BB je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.

Doplňkové parametry

Kategorie: CROSS, TREK elektrokolo
Ročník: 2023
Veľkosť kolies: 28"
×