Jízdní kolo MAYO e-XC 29" STORM TOUR D 36V
Kód: EXC29STT22_19CC EXC29STT22_16CC EXC29STT22_19S EXC29STT22_16S Zvolte variantuDetailní popis produktu
ELEKTROKOLO ve velikosti 29",vhodné na CROSS-COUNTRY ježdění, dojezd 35 -120 km, baterie Li-ion 36V/14 Ah integrovaná v rámu kola, integrovaný středový motor BAFANG 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), přední odpružená vidlice SUNTOUR XCR zdvih 100 mm zamykaní na řídítkách, 9 převodů, SHIMANO HYDRAULIC DISC brzdy, dvojité ráfky, pláště CST. Hmotnost 23 kg.Elektrokolo MAYO e-XC 29 STORM s motorem BAFANG 36V/250W integrovaným ve středu rámu , akumulátor v rámu kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory v 6 ti úrovních. Podle nastaveného stupně podpory elektrokolo dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 120 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/14 Ah, Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.
Ovládaní elektrokola MAYO e-XC 29 STORM je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo mayo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.
Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, vnútorné vedenie káblov, integrované hlavové zloženie
Vidlica: SUNTOUR XCT 29" zdvih 100mm
Motor: BAFANG M500 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 95Nm. Motor je vybavený trozným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon.
Akumulátor: 36V/14Ah (500wh) integrovaný v spodnej rámovej rúre. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybitiu,
nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: AL PARALAX DISC
Zadný menič: SHIMANO ALTUS
Zadný náboj: AL PARALAX DISC
Radenie: SHIMANO SLM2010-9
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20D
Kazeta: SHIMANO CSHG2009
Plášte: CST GRIPPER 29x2,35"
Reťaz: SHIMANO CNE6070
Výplet: Stainless CZ 2,0mm
Kľuky: BAFANG ALLOY
Hlavové.zloženie: Cartridge integrované
Pedále: AL body/AL cage
Riadidlá: M.A.T.E. AL Oversize 780mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: M.A.T.E .Oversize AL
Brzdy: SHIMANO MT200
Sedlovka: M.A.T.E. AL 27,2/350mm
Počet prevodov: 9
Sedlo: M.A.T.E.competition
Hmotnosť: 23kg
Rukoväte: SILICON 130mm
Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.
Dojezd elektrokola MAYO e-XC 29 STORM závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo mayo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e-XC 29 STORM je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.
Doplňkové parametry
Kategorie: | MTB Elektrokola 29" |
---|---|
Ročník: | 2023 |
Veľkosť kolies: | 29" |